Ангели и още нещо

Коледното настроени ме зарази и мен (не съм го вярвала)

Много ме сърбят ръцете напоследък и реших да правя коледни играчки за украса. Ангелите си дойдоха сами, не съм планувала да са точно такива играчките. Е моите ангели са доста не типични. Живко нарече първият ми ангел- „шантава мухичка“. Малко ме засегна 😉 и се наложи да обмисля концепцията за крилата и къде точно бъркам, та не прилича на ангел. Все пак стигнахме до компромис (ангел е-мухичка е), че това е ангел на мухичка (нещо като смърт на мишките).

Аз обаче няма да започна по ред на номерата на съществуване, т.е. от мухичката, а ще покажа първо любимият ми ангел. За него цели три снимки:

p1090929.jpg

p1090932.jpg

p1090934.jpg

А това е шантавата мухичка:

p1090948.jpg

И една истинска мухичка:

p1090937.jpg

Още три ангела. Останаха без очи, за да не приличат на мухи :), но пък си имат обувки:

p1090938.jpg

p1090942.jpg

А този си е изгубил някъде едната обувка:

p1090945.jpg

И един минималистичен снежен човек, който може да мине и за джудже или дядо Коледа:

p1090951.jpg

2 thoughts on “Ангели и още нещо

Вашият коментар

