Стена за спомени

Не знам дали е често срещано, но аз имам много картички- изпратени от приятели, купени от екскурзии, взети от някое заведение, както и всякакви други хартиени боклучета, които обаче имат сантиментална стойност за мен или просто много харесвам дизайна им и сърце не ми дава да ги изхвърля. Съответно се появава проблем- къде да ги държа? Пробвах да направя табло, на което да ги подредя, обаче броят им постоянно расте и трябва често да пренареждам таблото, и май ми трябва цяла стена. А и просто закачени на стената създават безпорядък характерен за тийн стая. Как да съчетая в домът си колекционерските си забежки и желанието за малко стил?
Мислейки си преди време как мога да ги използвам в украсата на домът ми, ми хрумна една идея, която остана недоразвита и към която се върнах след последния брой на BravaCasa (март месец) и конкретно този интериор:

0308_123-2_2_2.jpg

BravaCasa, март 2008

Направи ми впечатление как са закачени картините- на стената има шина, за която се закачат вериги (тук нe си личи) и на тези вериги висят картини. Хитро. Не дупчиш стената, можеш да си местиш картините колкото пъти ти се приискат промени.
Това ме подсети за моята идея. Използват се обикновени рамки за снимки, избрани според личния вкус.

snimki2.jpg

snimki1.jpg

2 thoughts on “Стена за спомени

  1. супер! 🙂 Това с шината е често срещано по тези ширини. Друго хубаво нещо е такава шина за лампи, по кочто те могат да се движат в зависимост къде ги искаш. Много хубави ефекти стават така на пратита 🙂

  2. Това с лампите звучи много добре. Много обичам вещите в домът ми да не са статични, за да мога да си създавам различни настроения 🙂

Вашият коментар

