HMD 7 в дворът на Light On

Handmade day се провежда два пъти в годината в дворът на магазин Light On. И Денят е истински празник за всички наминали през дворa, позаседeли се, участвали 🙂

Котките- хитът на този handmade day.

hmd 1

Щиляна рециклира изкуството си на сергията на Боби (а неговото местенце беше много интересно през цялото време)

hmd 2

Лампите на Иринка и ароматните свещи на Манoела

hmd 3

Престрашавам се да изложа водните си кончета и най-вече да им сложа цена

hmd 4

Четирикраки участници

hmd 5

hmd 6

Позирам с придобивките- една игрива котка за Живко и зелен кариран бухал, който веднага кацна на чантата ми. И за късмет никой не ме беше отмъкнал зелената фея на Еличката, която вече е лична фея на Калина.

hmd 7Много хубав ден 🙂
И полезен- сдобих се с адреса на един склад за вата и дунапрен, както и с полезният сайт на Мер, който ме вдъхнови да бъркам хлорофилни сокчета всеки ден 🙂

4 thoughts on “HMD 7 в дворът на Light On

  1. бях отнесена на тоя хендмейд. съжалявам, че пропуснах да се взмеа водно конче…
    мн нежни и летежни!

  2. ооо, след всеки HMD, гледайки снимки, ми се приисква да съм си тръгнала с повече придобивки 🙂
    Радвам се, че ти харесват. Така и не успях да ги снимам хубаво, нещо срамежливи се окааха и снимките все не се получаваха.

  3. Наистина сайта ти е много интересен и много много ми харесва !
    Искам да попитам какво представлява „HMD 7 в дворът на Light On“
    Не съм запозната .. също в кой град се провежда,защото аз съм от Стара Загора , а тук(в Ст.Загора ) този вид артистична дейност ,този тип,който ти представяш в сайта си, не е много развит и популярен…
    Мерси :Р

  4. Радвам се, че ти е интересно да разглеждаш тук. А HMD (hand made day) е ден за ръчно правени нещица 🙂 Провежда се в Пловдив и всеки може да участва. Ако те интересува ще ти пиша като се зададе следващият Ден.

Вашият коментар

