Лампа с водни кончета

Накацаха я привлечени от светлината

12 thoughts on “Лампа с водни кончета

  1. Ееее това е уникаално, тия водни кончета тотално вече ми легнаха на сърцето. Много, ама много красиви ги правиш. Благодаря за споделянето, нещата ти стоплят деня ми в тоя студ.

  2. Аууу! Прегледах многократно селият ти прекрасен блог и все се спирам то тоз пост! Много радва окото! Така красиво! И все пак не ми стигат думите! Надявам се да виждам повече от тях ❤

  3. Мона, благодаря! В началото ме притесняваше, че стана доста рехава металната плетка пред крушката, но се оказа, че светлината не дразни токлова, колкото очаквах.

  4. Здравей, Ани 🙂 много хубава лампа 🙂 страшна е 🙂 Писах на твоята приятелка Ирина, тя посъветва да се обърна към теб , като към голям специалист. Виждам, че правиш някои хубави работи от тел и бих искала ( ако е възможно ) да ми направиш някакви готини обици точно с такива водни кончета и/или пеперуди 🙂 Мерси, ако отговориш.

  5. Lepalena, правила съм и водни кончета и пеперуди за обици, ще ти пиша, за да уточним какво точно искаш.

  6. Поразгледах твоите неща…мноооого са хубави…:) и водни кончета май са ти любимите 🙂 Само не разбрах или не видях все още от кой град си ? аз съм от София 🙂

Вашият коментар

