The Sunshine Award

Точно си мислех да направя един пост с любими блогове, които следя редовно и които ме вдъхновяват- творчески, интелектуално, кулинарно, и… получих коментари, че съм наградена със Sunshine Award, което се оказа нещо подобно, но верижно 🙂

Благодаря на Лейка пейка и Тhere were swallows за наградата Sunshine Award.

„The Sunshine Award се връчва на блогъри, които със своите позитивизъм и креативност вдъхновяват други хора в света на блоговете.
Правилата при получаване на наградата са следните: Сложете логото във Вашия блог или пост; Изпратете наградата на 12 блогъри;
Публикувайте линковете им в поста си; Известете номинираните за получаването на наградата чрез коментар в блоговете им; Благодарете на блогъра, който Ви е наградил и публикувайте линка към блога му в поста си.“
Моите вдъхновения са:
-двете ми любими кулинарни вдъхновения…списъкът с изпробвани рецепти е дълъг:
-hand made или hecho a mano (на любимия ми испански) :
Irgal – която е позитивна и креативна и офлайн, една кратка среща с Ирина може да ме извади от зацикляне и мрачни мисли
– и за разбуждане на мозъка малко феминизъм и архитектура, и не само
…няма да ги направя 12, тъй като ще трябва да повторя половината списък на Лени (Тhere were swallows)
3 thoughts on “The Sunshine Award

  1. Да бъда муза за творчеството на някой е най-голямата благодарност за моето творчество. 🙂
    Благодаря за наградата. 🙂

  2. Хей, здравей и благодаря, че си ме включила в този списък. А особено ми хареса компанията от другите дизайнери (без да съм дизайнер самата аз). Видях портфолиото ти – страхотно е – а другите творения в блога ти са вдъхновяващи. Мисля да опитам камъчетата 🙂

  3. Май трябваше да пиша по блоговете ви…забравих…извинявам се. Размишльотини много се радвам, че пишеш пак след толкова дълго прекъсване 🙂

Вашият коментар

