Пи-пи-пи

8 thoughts on “Пи-пи-пи

  1. Страхотни са, Ане! Много харесвам блога ти и всичко, което създаваш, прекрасни и весели неща 🙂 Благодаря, за чудесните идеи, които споделяш с нас.

    Исках да те попитам, откъде си купуваш телта в София, наскоро търсих, търсих и така и не намерих подходяща 😦 .

  2. Alia, радвам се, че се забавляваш при мен 🙂
    Живея в Пловдив, но точно тази тел на пиленцата си я купих от Баумакс. Има подобна и в Бриколаж. Води се градинарска и е с радиус 1 мм. По тънка си купувам от Бижуленд в Пловдив. В София провери в Слънчоглед- намира се на ул“Иван Вазов“ до магазин „На тъмно“. Мисля си, че може да има тънка тел и по рибарските магазини, но не съм проверявала.

    РосиНанТ, Благодаря 🙂

  3. Ехей, благодаря много, не се бях сетила за Бриколаж, ще проверя и в Практикер. А „Слънчоглед“ ми е много близо до работата, но за съжаление нямаха там, когато проверявах последно :(.

  4. Здравейте, правите много хубави неща. Особено ми харесаха тези ходещи по изгладени камъни опаковани яйца и снимките им.

    Много ценен ми беше и съветът за червеното цвекло при оцветяването на яйца. Ще имам предвид за следващата година. Поздрави!

  5. Страхотни пилета – истински бижута! И като ги загледах – всяко си има собствена „физиономия“, характер и настроение… Специални поздрави! Ще надничам честичко тук:)

  6. сега като се загледах да им видя „физиономиите“ …май съм ги снимала повече в гръб 🙂

Вашият коментар

