Конкурсът на Whirlpool

Очевидно имам достатъчно свободно време, а и вече много ме сърбят ръцете да работя по проект.

Никога кухните не са ми били слабост, което е странно защото обожавам да готвя. А може би точно за това за мен кухнята е функция и удобство преди всичко. И се заиграх повече с детайлите, отколкото със самата кухня. Което естествено доведе до приятен резултат, но нищо уникално. После съжалявах, защото конкурсите дават възможност да си смел във фантазиите си, а аз сама си поставих някакви граници и бях по-скоро практична. Може би не е случайно, че победителите са студенти (и аз си бях харесала техния проект).

Кухнята Glamour има много лица и всяко едно доставя наслада за сетивата. Тя е най-доброто работно пространство за изкушения от кулинарията домакин, който твори чудеса, вдъхвайки аромата на пресни подправки между пръстите си. Готвачът не е изолиран и обърнат към стената, той става главно действащо лице. А сцена за неговата изява е второто лице на кухнята Glamour с места за консумация на храна и разговори. С подходяща компания кухнята се превръща в парти зона. Бар частта е разположена към прозорците и верандата, за да може външното пространство да навлезе навътре и да присъедини кухнята към летните забавления.

3 thoughts on “Конкурсът на Whirlpool

  1. доста е уютна, бих седнала на тези столчета да побъбря с домакинята 😉

  2. ако някой ден имам такава кухня сте добре дошли на мохито и сладки приказки 😉

Вашият коментар

