Есенни листа

или как ането се запозна с шевната машина

Есента идва! Забелязахте ли я как се промъква? Открих това преди два дена на една разходка с кучето, докато го чаках търпеливо да подуши поредната най-интересна-миризма, и…под дърветата имаше нападали жълти листа. Събрах си няколко с идея да си направя обици за нощта на музеите и галериите. Обаче не ми остана време и още на другия ден бяха изсъхнали и сгърчени. И тъй като идеята за есенни листа обици вече ми беше влезнала в главата, а по случайност от една седмица си имам шевна машина, с която се опознаваме…

12 thoughts on “Есенни листа

  1. ама… ама… ама аз съм в Стара Загора!
    ще опитам да направя нещо подобно с филц, дали пък няма да стане?

  2. ама то в това е чара на handmade нещата, да няма две еднакви 🙂 хубави са, с много настроение 🙂

  3. Ани, никога не съм правила такива обици, вероятно в Eco hand някой друг е дал такива!

Вашият коментар

