Вариант за Ново Аз

От поне година все си казвам „трябва да си направя визитка“, но нещо все не ми идва вдъхновение как точно да изглежда. И не само това. Имам някаква вътрешна съпротива срещу създаването на нови хартиени боклуци и то напечатани, и като цяло срещу раздаването на печатни рекламни материали. Все я карах тънко като си правeх етикети от амбалажна хартия и печат изрязан в гума за триене. Но на последният Handmade Day се убедих, че визитки си трябват. Минах през опитите да си използвам печата (началната картинка в блога ми), да го векторизирам, ама крива работа. Направих си нов, вече на компютъра. Сега трябва да измисля визитка, която да е и практична за получателя, за да не отиде веднага в коша за боклук. Хрумнаха ми няколко идеи като – отбелязка за книга, етикет за тетрадка, етикет за буркан (чай, сладо, билки)…

Ето това ще стане на печат

7 thoughts on “Вариант за Ново Аз

  1. Имала съм.Необходими са само в определени моменти.Не вярвам утре да се налага да раздавам визитки.Освен човека си с когото съм плътно засега не мисля че ще правя контакти с други хора.

  2. Ането, ако смяташ това да го печаташ да те предупредя, че фините неща няма да излязат читаво, особено кухото Т. А и като цяло URL-тъй не се чете лесно с този „шрифт“, дори да го отпечаташ в този размер на принтер и картон…

    А и можем да асистираме със картончета за визитки, дет са вика 🙂

  3. Благодаря! Надявах се на коментар. Не съм се занимавала с графичен дизайн и предпечат, и съм доста несигурна в това. Все не мога да харесам вариантите, които си измислям.

  4. Идеята ти е готина и мисля, че може да се спаси, като дадеш някаква дебелина на крайчетата на буквите…а Т-то защо не го още интегрираш с перката? Перката да стане Т…просто предлагам, защото ми харесва, кАненсон 🙂

  5. Можеш да си купиш домейн (aneto.com) за блога и така да ти изчезне досадното wordpress. Мисля, че беше около 10 лв на година. По този начин ще съкратиш url-то и става по-лесно и за помнене, и за графичното оформление.

  6. Ели, така и направих, разкарах т-то и остана водно конче (не това), както е на печатчето ми. А буквите ги изтъних, и адреса на блога не е с този шрифт и няма да е под логото.

    Рос, чудесна идея, снощи съветвах един приятел архитект да направи същото, но не съм се сетила за себе си 🙂

  7. Супер идея, въпреки че аз си имам една фибичка от теб с етикет от амбалажна хартия и много ми харесва, но предполагам, че е добре да има и истински визитки.

Вашият коментар

