Пейка полазена от гущери

Грейна слънце и се събудих от зимния сън. Не разбирам какво е това с пролетната умора, аз съм пълна с енергия и идеи. Слънцето и все по зеленият град ми зареждат батериите на максимум, дори започнах да мечтая за море и палатки. Чакам си маковете и до тогава се радвам на всяко разлистено дърво и цветенце по поляните. На терасата вече е топло и с удоволствие правя разсади и пресаждам цвета, искам да се захвана с реставрирането на двата стола, които чакат цяла зима, да попълня дупките по тавана и да боядисаме терасите, да си закача най-накрая дървената чайка, да си направя закачалката за коридора, …с две думи сърбят ме ръцете за задачи тип „домашен майстор“.

Това ще се превърне в пейка за терасата. Изшлайфани и почистени плоскости зарязани от предишните обитатели на апартамента, темперни бои и безцветен лак отгоре (не е поставен още). Ще има и дървена скара, върху която ще стъпи. Гущерите са от любимите ми Ешер-ски.

Вашият коментар

