Направи ми крава

Понякога се оказва приятно да те изненадат с поръчка. Не би ми хрумнало да правя крава. И след така поставена задача първо минавам през период на отрицание „ох, ми аз не знам как ще се получи, не съм правила крава“, след което се примирявам и започвам по малко да си мисля по темата, докато един ден не се почувставам готова и с идея в главата се захвана за работа. За такива задачи е добре да има време. И хора като Дарина, които да ти се доверят изцяло, вместо да настояват да създадеш точно това, което те си представят.

 

 

А кравата трябваше да стане част от висяща украса. И тъй като ми е едно пролетно я сложих в компанията на пчелички и листа

4 thoughts on “Направи ми крава

  1. Супер си е кравата, Ането! Виждам, че си усетила как става работите – като се настроиш на кравешка вълна и можеш да правиш крави 🙂

  2. A az si misleh, che samo na men mi e taka s fazite na sytvorenie… Aktualno veche vsichko mi e uzrjalo v glavata i gotovoto neshto mi e pred ochite, no vremeto vse ne stiga da go zapochna naistina 😦
    Kravata e strahotna, cjaloto ti mobile e prosto knuffig :-*

Вашият коментар

