Потник с филцови макове

Идеята за втъкаване на филцови фигури в плат видях от тук  diy project: heart elbow patches   и много се запалих. Пробвах първо върху парче плат. Получи се! След това побързах да си намеря зелен потник и да му втъка макове естествено. Може би не  е съвсем подходящ като материя- доста плътно трико, и се надявам да не съм накъсала плата с иглата. Ще видим колко ще издържи. Но за сега резултата ме радва много и нямам търпение да се стопли, за да го облека.

 

5 thoughts on “Потник с филцови макове

  1. Ееее, изглежда супер на снимката. Маковете и на мен са ми любими…

  2. Фактически набутваш филца с иглата през плата с идея да се захване за вътъка? Интересно не се ли унищожава самата тъкан по този начин…

  3. и аз от това се притеснявам, че може да съм накъсала нишки от плата. Ще си проличи колко време ще издържи и на колко перални. Никой потник не е вечен все пак 🙂

  4. Kak e potnikyt, sigurno naj-ljubimata dreha, chuh, che bilo zhegichka pri vas? Makovete sa strahotni, kak hubavo biha otivali na edna chanta ot tymen denim…

  5. Потникът издържа на пране в пералня (и то не едно), нито е пуснал бримки плата, нито маковете са тръгнали да се вадят. Единственият проблем беше, че при първо обличане филца ми дразнеше кожата. Но докато реша как точно да го изолирам от задната страна без да си личат шевове, му свикнах 🙂

Вашият коментар

