Брошки с бродерия

Новата ми страст по pinterest.com води до вдъхновяващи открития като този пост с модел на лисичка. И тъй като майка ми е по бродерията я споделих с нея, а тя ме изненада с избродирани лисички. Зарибих се аз да си направя модели и започна драскане на хиксчета по един тефтер. Така се появиха разни други животинки и поне още толкова идеи.

Малко пипкаво се оказа оформянето им на брошки, за това и не съм реализирала всичките идеи, че лесно се драскат хиксчета, ама след това трябва и да видят бял свят.

brooches3

Вашият коментар

